2015. január 10., szombat

KENDŐZETLENÜL

2015. Január 9. Az első AQUAKONTAKT nap után

Kedves VÍZ! Nagyon sajnálom, hogy eddig nem voltunk jóban. De tegnap egy hideg téli péntek délutánon, a Dagály 36 fokos medencéjében valami megváltozott. Aquakontaktnak, vagy watsu-nak hívják a melegvizes, kontakt terápiás módszert, aminek megtanulásába kezdtünk. Több okból is óriási lépés ez számomra. Be kell valljam, közel 20 éve nem voltam strandon. A bástya, amit páncélként magamon viseltem, nem engedett. …Mostanra 18 kilót leadva, már elviselhetőnek tartom mások számára is a látványt :) Nagy lépésnek számít azért is, mert végül adódott az életemben 8 olyan ember, aki a kendőzetlen, smink nélküli, valódi természetes magyarzsuzsit ismerheti meg. 6 héten át minden péntek délutánt együtt, a módszer elsajátításával, igazi belső utazásokkal töltünk.

Ma már szombat este van és én még mindig a hatása alatt vagyok a történteknek. Nem múlik a mosoly az arcomról, elégedettséggel és derűs bodogsággal volt teli még az egész mai nap is. Szavakkal nehezen leírható a csend, amita víz tetején lebegve az Aquakontakt lassú, vizi tánc, tai chi-re hasonlító mozdulatsorai közben átélhetsz. Leírhatatlan a meleg víz fölött lebegő pára, és a reflektorok ágak között átszűrődő fényének összjátéka. Bódy Gábor Nárcisz és Psyché-jének csodálatos képeire emlékeztetett . A szél borzolta fákon átszűrődő sárgás, imbolygó fényes sugarak elkápráztattak. A 3 óra szinte elröppent…a  meg-meg csillanó hűvös esőcseppecskék figyelmezettek csak időnként arra, hogy itt járunk...ebben az anyagi világban, a valóságban…de az az érzésem, hogy mégis valahol beljebb... Sokkal mélyebben, közelebb magamhoz, a valódi boldog önvalómhoz. A relaxált elengedettség azon foka ez, amit átéltem, amit ebben az életemben máshol eddig nem tapasztaltam. És nem csak önmagunkra, hanem a gyakorlótársra való hangolódás, csendes, koncentrált figyelem, a pillangó érintés megtapasztalása is különleges élmény volt számomra. Megtapasztaltam az együtt légzés lassú táncát, a súlytalan lebegést, a vízben való repülést, és ennek mámorító érzését. Megéltem a feltétel nélküli bizalom, az adás és elfogadás élményét. Lehetne már újra péntek! :)


1 megjegyzés:

  1. Drága Mogyi!
    Elolvastam a bejegyzéseidet! Nagyon tetszettek! Visszarepítettél Gyarmatra is! Jó volt. Köszönöm! Jól írsz! :)

    VálaszTörlés